Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6094
Title: Процес формування комплексу маркетингу підприємства
Authors: Френдій, І. Т.
Малинка, О. Я.
Issue Date: 2017
Publisher: Футуролог
Citation: Френдій, І. Т. Процес формування комплексу маркетингу підприємства / І. Т. Френдій, О. Я. Малинка // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 91-92.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6094
Appears in Collections:Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6699p.pdf254.89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.