Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШелудченко, Л. С.-
dc.date.accessioned2018-10-10T11:47:02Z-
dc.date.available2018-10-10T11:47:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЕкологічна безпека автодорожньої мережі, як відкритої термодинамічної системи / Л. С. Шелудченко // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2018. - № 1. - С. 86-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6400-
dc.description.abstractНа підставі аналізу відкритої термодинамічної системи ―автодорожня мережа – автотранспортний потік‖ встановлено, що для обмеження впливу автотранспортного комплексу на природно-техногенну геоекосистему необхідно мінімізувати інтенсивність переносу координат стану (узагальнених зарядів) термодинамічної системи ―автодорожня мережа – автотранспортний потік‖ за межі контрольної поверхні цієї системи, яка в даному випадку визначена границею резервно-технологічної смуги автомобільної дороги. Встановлено екологічну доцільність створення двобічних геохімічних бар‘єрів в межах резервно-технологічних смуг автодоріг у вигляді газо-пилозахисних лісосмуг.uk_UA
dc.description.abstractOn the basis of the analysis of the open thermodynamic system "road network - motor transport flow" it was established that in order to limit the influence of the motor transport complex on the natural and technogenic geoecosystem, it is necessary to minimize the intensity of the transport of the coordinates of the state (generalized charges) of the thermodynamic system "road network - motor transport flow" beyond the control surface of this system, which in this case is determined by the boundary of the reserve and technological lane of the highway. The ecological expediency of creation of bilateral geochemical barriers within the limits of the reserve technological bands of highways in the form of gas-dust protection forest bogs is established.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectтермодинамічна системаuk_UA
dc.subjectавтотранспортний потікuk_UA
dc.subjectмережа автомобільних дорігuk_UA
dc.subjectлісовий масивuk_UA
dc.subjectгазо-пилозахисна лісосмугаuk_UA
dc.subjectthermodynamic systemuk_UA
dc.subjectmotor transportuk_UA
dc.subjectnetwork of highwaysuk_UA
dc.subjectforestuk_UA
dc.subjectgas-dust protection forest beltuk_UA
dc.titleЕкологічна безпека автодорожньої мережі, як відкритої термодинамічної системиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування - 2018. - №1 (17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-86-90.pdf738.33 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.