Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6400
Назва: Екологічна безпека автодорожньої мережі, як відкритої термодинамічної системи
Автори: Шелудченко, Л. С.
Ключові слова: термодинамічна система
автотранспортний потік
мережа автомобільних доріг
лісовий масив
газо-пилозахисна лісосмуга
thermodynamic system
motor transport
network of highways
forest
gas-dust protection forest belt
Дата публікації: 2018
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Екологічна безпека автодорожньої мережі, як відкритої термодинамічної системи / Л. С. Шелудченко // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2018. - № 1. - С. 86-90.
Короткий огляд (реферат): На підставі аналізу відкритої термодинамічної системи ―автодорожня мережа – автотранспортний потік‖ встановлено, що для обмеження впливу автотранспортного комплексу на природно-техногенну геоекосистему необхідно мінімізувати інтенсивність переносу координат стану (узагальнених зарядів) термодинамічної системи ―автодорожня мережа – автотранспортний потік‖ за межі контрольної поверхні цієї системи, яка в даному випадку визначена границею резервно-технологічної смуги автомобільної дороги. Встановлено екологічну доцільність створення двобічних геохімічних бар‘єрів в межах резервно-технологічних смуг автодоріг у вигляді газо-пилозахисних лісосмуг.
On the basis of the analysis of the open thermodynamic system "road network - motor transport flow" it was established that in order to limit the influence of the motor transport complex on the natural and technogenic geoecosystem, it is necessary to minimize the intensity of the transport of the coordinates of the state (generalized charges) of the thermodynamic system "road network - motor transport flow" beyond the control surface of this system, which in this case is determined by the boundary of the reserve and technological lane of the highway. The ecological expediency of creation of bilateral geochemical barriers within the limits of the reserve technological bands of highways in the form of gas-dust protection forest bogs is established.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6400
Розташовується у зібраннях:Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування - 2018. - №1 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-86-90.pdf738.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.