Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6750
Title: Дослідження економічної доцільності переобладнання дизельних двигунів нафтогазової галузі на альтернативні палива
Authors: Гнип, М. М.
Криштопа, С. І.
Микитій, І. М.
Keywords: альтернативні палива
дизельний двигун
бурова установка
переобладнання на газ
економічна ефективність
термін окупності
alternative fuel
diesel engine
drilling rig
re-equipment into gas
economic efficiency
payback period
Issue Date: 2017
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Гнип, М. М. Дослідження економічної доцільності переобладнання дизельних двигунів нафтогазової галузі на альтернативні палива / М. М. Гнип, С. І. Криштопа, І. М. Микитій // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2017. - № 4. - С. 88-95.
Abstract: Досліджені економічні переваги переведення дизельних силових приводів бурових установок, технологічного устаткування та нафтогазового технологічного транспорту на моногазові двигуни. Вивчено досвід переобладнання дизельних двигунів у газові з іскровим запалюванням провідними світовими виробниками автомобільних двигунів та автомобілів, які вже широко використовуються на автомобільному транспорті. Розглянуті сучасні тенденції переобладнання дизельних двигунів вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки на газомоторні палива. Досліджено шляхи конвертації дизельних двигунів нафтогазової галузі на стиснені та зріджені газові палива за різними варіантами. Показано, що наведені теоретичні дослідження переведення дизельних силових приводів бурових установок, технологічного устаткування та нафтогазового технологічного транспорту на моногазові двигуни добре узгоджуються з практичними результатами, які вже одержані на автомобільному транспорті. Встановлено, що при конвертації дизельних двигунів силових приводів бурових установок, технологічного устаткування та нафтогазового технологічного транспорту на газомоторне паливо можна знизити витрати на паливно-мастильні матеріали, в середньому, на 30-40 %. Розраховано, що термін окупності при переобладнанні дизельних двигунів силових приводів бурових установок, технологічного устаткування та нафтогазового технологічного транспорту на газомоторне паливо буде складати близько двох-трьох місяців з врахуванням витрат часу на технічне обслуговування та ремонт установок.
The economic advantages of transfer of diesel power drives of drilling rigs, technological equipment and oil and gas technological transport to mono-gas engines are studied. The experience of the conversion of diesel engines into spark-ignited gas ones of leading world automobile and engine manufacturers, which are already widely used in motor vehicles, is studied. The modern tendencies of re-equipment of diesel engines for trucks, buses and special equipment into gas-engine fuels are considered. The ways of conversion of diesel engines of the oil and gas industry into compressed and liquefied gas fuels in different variants are studied. It is shown that the theoretical studies of the transfer of diesel power drives of drilling rigs, technological equipment and oil and gas technological transport to mono-gas engines are in agreement with the practical results already obtained in automobile transport. It is established that when converting diesel engines for power drives of drilling rigs, technological equipment and oil and gas technological transport to gas motor fuels, it is possible to reduce the costs of fuel and lubricants, on average, by 30-40 %. It is calculated that the payback period for the re-equipment of diesel engines of power drives for drilling rigs, technological equipment and oil and gas technological transport to gas motor fuels will be about two to three months, taking into account the time spent on rigs maintenance.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6750
Appears in Collections:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2017 - №4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5907p.pdf958.14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.