Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6934
Title: Економічне оцінювання процесу технічного обслуговування підприємств магістрального транспорту газу
Authors: Бакай, М. М.
Keywords: обслуговування
ремонт
газотранспортне підприємство
диверсифікація
аутсорсинг
моделювання
maintenance
renovation
gas transportation enterprise
diversification
outsourcing
modelling
Issue Date: 2018
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Бакай, Максим Миколайович Економічне оцінювання процесу технічного обслуговування підприємств магістрального транспорту газу : дис. ... канд. екон. наук : спец. 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" : Дата захисту 15.05.18 / М. М. Бакай. - Івано-Франківськ, 2018. - 220 с.
Abstract: У дисертаційній роботі здійснено теоретичне узагальнення досвіду і запропоновано нове вирішення важливого науково-практичного завдання – формування теоретичного та методичного забезпечення економічного оцінювання процесу технічного обслуговування підприємств газотранспортної галузі. На підставі досліджень наукових джерел сформульовано основні аргументи критики щодо ототожнення обслуговування і сервісу, наведено епістемологічні основи та проведене ретроспективне дослідження еволюції цих понять за різними аспектами дослідження та констатовано факт їх нетотожності. Понятійне контурування дефініцій «сервіс» та «обслуговування» дозволило сформувати їх авторське визначення, а також поняття «сервісного потенціалу» як сукупності наявних на підприємстві логістичних функцій (наявність різних допоміжних та обслуговуючих підсистем виробничого процесу), ефективність реалізації яких значною мірою впливає на економічну ефективність підприємства загалом, що, на відміну від існуючих, враховує корисність цих функцій для конкретного підприємства. В роботі зазначено, що сервісна діяльність є функціонально автономною і організаційно відокремленою від сфери виробництва: подано комплексну характеристику структури сервісу та виділено класифікаційні угрупування сервісу виробничого призначення за ознакою «ступінь взаємозв’язку процесів виробництва продукції і сервісного забезпечення».
In the dissertation theoretical experience is generalized and new solution of the important scientific and practical objective is suggested – the formation of theoretical and methodological background of economic estimate of technical maintenance process of mainline gas transportation enterprises. Based on the research of scientific sources, the main criticisms of service and service identification are formulated, epistemological foundations are given, and a retrospective study of the evolution of these concepts has been carried out on various aspects of the research and the fact of their non-identification is stated. Conceptual Trace Contour definitions of “service” and “service” allowed to form their authors’ definition and concept of “service potential” as a combination of existing in the enterprise logistics functions (presence of various support and service subsystems manufacturing process), efficiency of which significantly affects the cost-effectiveness enterprises in general that, unlike existing ones, takes into account the usefulness of these functions for a particular enterprise. In the work it is noted that service activity is functionally autonomous and organizationally separate from the sphere of production: the complex characterization of the service structure is given and the classification groups of the service of production purpose are allocated on the basis of “the degree of interconnection of production processes and service provision”.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/6934
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
d628.pdf5.54 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.