Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПобігун, С. А.-
dc.date.accessioned2019-06-10T10:01:44Z-
dc.date.available2019-06-10T10:01:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПобігун, С. А. Проблематика підвищення економічної ефективності маркетингових комунікацій організації / С. А. Побігун // Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. / Сімків Л. Є., гол. ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2019. - С. 81-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7148-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleПроблематика підвищення економічної ефективності маркетингових комунікацій організаціїuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6749p.pdf720.91 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.