Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7148
Назва: Проблематика підвищення економічної ефективності маркетингових комунікацій організації
Автори: Побігун, С. А.
Дата публікації: 2019
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Побігун, С. А. Проблематика підвищення економічної ефективності маркетингових комунікацій організації / С. А. Побігун // Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. / Сімків Л. Є., гол. ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2019. - С. 81-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7148
Располагается в коллекциях:Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6749p.pdf720.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.