Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХмарський, В. Ю.-
dc.date.accessioned2020-01-27T12:36:16Z-
dc.date.available2020-01-27T12:36:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationХмарський, В. Ю. Стратегічний аналіз в рамках маркетингового планування діяльності комерційного банку в Україні / В. Ю. Хмарський // Сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, контролю та аналізу : тези доп. ; міжнар. наук.-практ. конф., м. Ів.-Франківськ, 16-17 жовт. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2015. - С. 185-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7581-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleСтратегічний аналіз в рамках маркетингового планування діяльності комерційного банку в Україніuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, контролю та аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7234p.pdf319.48 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.