Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасилик О. Б., Сторож Я. Б.-
dc.date.accessioned2020-02-06T12:34:56Z-
dc.date.available2020-02-06T12:34:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВасилик, О. Б. Статистичні методи обробки інформації в маркетингових дослідженнях (на прикладі торгівельного підприємства) / О. Б. Василик, Я. Б. Сторож // Сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, контролю та аналізу : тези доп. ; міжнар. наук.-практ. конф., м. Ів.-Франківськ, 16-17 жовт. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2015. - С. 323-324.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7653-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleСтатистичні методи обробки інформації в маркетингових дослідженнях (на прикладі торгівельного підприємства)uk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, контролю та аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7306p.pdf328.66 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.