Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/767
Title: Комунікаційні компоненти облікової політики підприємства
Authors: Муравський, В. В.
Keywords: облікова політика
облікові комунікації
комунікаційні канали
організація обліку
методика обліку
технологія обліку
accounting policies
accounting communications
communication channels
organization of accounting
method of accounting
accounting technology
Issue Date: 2015
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Муравський, В. В. Комунікаційні компоненти облікової політики підприємства / В. В. Муравський // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2015. - № 2. - С. 112-117.
Abstract: У статті обгрунтовано необхідність розгляду комунікаційних компонентів облікової політики для ефективного управління підприємством. Метою дослідження є аналіз впливу елементів облікової політики на комунікаційні процеси в управлінні підприємством. Завданням є вибір елементів облікової політики підприємства, які впливають на організацію облікових комунікацій на підприємстві. Методи аналізу і синтезу використані для структурування предметної області дослідження на основі ідентифікації та формалізації комунікаційних компонентів облікової політики в контексті управління підприємством. Доведено доцільність формування облікової політики з орієнтацією на організацію комунікаційних каналів передачі облікової інформації. В результаті проведеного дослідження обгрунтовано особливості формування комунікаційної облікової політики через призму виділення її організаційного, технічного, методичного рівнів фінансового, управлінському обліку та податкових розрахунках. Отриманий результат буде корисним для застосування суб'єктами господарювання усіх організаційно-правових форм та галузей діяльності. Результат дослідження має теоретичну і практичну цінність в частині обгрунтування необхідності складання оптимальної моделі облікової політики для сучасних підприємств.
The communications components of accounting policy are justifïed for effective management of the enterprise in the article. The aim of the research is to analyze the influence of accounting policy éléments on the communications processes in management. The task і s to select éléments of accounting policy that influence on accounting communications organization. Methods of analysis and synthesis used to structure the substantive research-based identification and formalization of the of communication components of accounting policy in the context of management. Expediency proved to generate significant accounting policies of communication organization oriented the reliable information. The study highlights the forming of the communications accounting policy through the prism of selection of it organizational, technical, methodical levels in financial, administrative accounting and tax calculations. This result will be useful for application in entities of all legal forms and fields of activity. The result of the study has theoretical and practical value in terms of selection of optimal features models accounting policy for enterprises.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/767
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2015 - № 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5160p.pdf651.94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.