Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7994
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопадинець, І. Р.-
dc.contributor.authorСорока-Олексійко, І.-М.-
dc.date.accessioned2020-06-02T07:00:25Z-
dc.date.available2020-06-02T07:00:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПопадинець, І. Р. Зворотній зв’язок як основа комунікації між споживачем та підприємством / І. Р. Попадинець, І.-М. Сорока-Олексійко // Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. / Сімків Л. Є., гол. ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. - С. 156-159.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7994-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleЗворотній зв’язок як основа комунікації між споживачем та підприємствомuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7644p.pdf799.52 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.