Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7994
Назва: Зворотній зв’язок як основа комунікації між споживачем та підприємством
Автори: Попадинець, І. Р.
Сорока-Олексійко, І.-М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Попадинець, І. Р. Зворотній зв’язок як основа комунікації між споживачем та підприємством / І. Р. Попадинець, І.-М. Сорока-Олексійко // Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. / Сімків Л. Є., гол. ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. - С. 156-159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7994
Розташовується у зібраннях:Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7644p.pdf799.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.