Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, В. В.-
dc.date.accessioned2020-06-02T07:19:42Z-
dc.date.available2020-06-02T07:19:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТкаченко, В. В. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку / В. В. Ткаченко // Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. / Сімків Л. Є., гол. ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. - С. 164-166.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7997-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.titleІмідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвиткуuk_UA
dc.typeConference Paperuk_UA
Appears in Collections:Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7647p.pdf589.35 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.