Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7997
Назва: Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку
Автори: Ткаченко, В. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Ткаченко, В. В. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку / В. В. Ткаченко // Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах : матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. / Сімків Л. Є., гол. ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2020. - С. 164-166.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/7997
Располагается в коллекциях:Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7647p.pdf589.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.