Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8604
Название: Принципи і методи формування пішохідних просторів малих і середніх міст (на прикладі м. Ужгорода)
Другие названия: Principles and methods of formation of pedestrian spaces in small and medium-sized cities (on the example of Uzhgorod city)
Авторы: Куцина, І. А.
Ключевые слова: пішохід
пішохідний простір
організація пішохідного руху
пішохідна інфраструктура
пішохідний комунікаційний каркас
модуль пішохідного руху
пішохідна мобільність
пешеход
пешеходный пространство
организация пешеходного движения
пешеходная инфраструктура
пешеходный коммуникационный каркас
модуль пешеходного движения
pedestrian
pedestrian area
pedestrian movement organization
pedestrian infrastructure
pedestrian communication frame
pedestrian movement module
Дата публикации: 2018
Издательство: Київ
Библиографическое описание: Куцина, Ірина Анатоліївна Принципи і методи формування пішохідних просторів малих і середніх міст (на прикладі м. Ужгорода) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. архіт. : спец. 05.23.20 "Містобудування та територіальне планування" / І. А. Куцина ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2018. - 24 с. - 20.
Краткий осмотр (реферат): Дисертація присвячена дослідженню принципів і методів раціонального формування пішохідних просторів малих і середніх міст. В ході дослідження узагальнено закордонний та вітчизняний досвід формування пішохідних просторів міст та виявлено основні принципи формування архітектурно- планувальних рішень при формуванні пішохідних просторів і описано основні прийоми організації руху на пішохідних просторах. На основі критерію оцінки пішохідних просторів міст визначено і теоретично обґрунтовано 4-стадійну модель взаємодії транспортної мережі з пішохідними просторами міст. Розроблено методику розрахунку пішохідних просторів для всіх функціонально- планувальних структур, з врахуванням відстаней від структурно формуючих пішохідних магістралей до кута відхилення в міському плані, запропоновано методичні рекомендації щодо проектування пішохідних просторів міст з врахуванням етапів містобудівної документації.
Диссертация посвящена исследованию принципов и методов рационального формирования пешеходных пространств малых и средних городов. В ходе исследования обобщены зарубежный и отечественный опыт формирования пешеходных пространств и выявлены основные принципы формирования архитектурно-планировочных решений при формировании пешеходных пространств и описаны основные приемы организации движения на пешеходных пространствах. Разработана методика расчета пешеходных пространств для всех функционально-планировочных структур, с учетом расстояний от структурно формирующих пешеходных магистралей до угла отклонения в городском плане. А также, разработаны рекомендации по включению пешеходных пространств в обычные поперечные профили улиц и дорог населенных пунктов
The dissertation is devoted to research of principles and methods of rational formation of pedestrian spaces in small and medium cities. The idea of forming pedestrian space began to be implemented in cities in the middle of the 20th century in order to preserve the architectural heritage and reduce the anthropogenic and environmental pressures. This gave an impetus to the study of existing pedestrian spaces of cities, using the measure of benevolence of urban areas for walks, shaping the current trends of pedestrian-pleasure spaces of cities in America, Europe and Australia. The task of forming city pedestrian spaces has recently been widely developed in the urban development of many countries whose main purpose is to separate pedestrians from traffic flows. The popularity and recognition of the importance of pedestrian spaces are confirmed by numerous polls conducted in cities in Germany, the USA, Poland, Russia and other countries. During the study, the foreign and domestic experience of the formation of pedestrian spaces (antique, feudal, industrial, informational) was generalized, and the basic principles of architectural and planning decisions formation during the formation of pedestrian spaces were outlined and the main methods of organization of movement on pedestrian spaces were described. The features of pedestrian spaces of the city of Uzhgorod, the main factors of influence and the requirements for its optimization of the pedestrian-communication framework have been identified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8604
Располагается в коллекциях:Автореферати

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
an2743.pdf17.99 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.