Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8837
Title: Боротьба за українську мову як засіб збереження ідентичності в 1919-1939 рр. (на прикладі Станіславівського повіту)
Authors: Пуйда, Р. Б.
Keywords: національна ідентичність
українська мова
Станиславівський повіт
асиміляція
плебісцит
міжвоєнний період
national identity
ukrainian language
Stanislaviv district
assimilation
plebiscite
interwar period
Issue Date: 2019
Publisher: Наукове товариство ім. Шевченка, Івано-Франківський осередок
Citation: Пуйда, Р. Б. Боротьба за українську мову як засіб збереження ідентичності в 1919-1939 рр. (на прикладі Станіславівського повіту) / Р. Б. Пуйда // Прикарпатський вісник НТШ. Серія: Думка. - 2019. - № 4(56). - С. 116-121.
Abstract: На приктіаді Станиславівського повіту розглянуто особливості українського національно-культурного життя в період перебування Східної Галичини у складі Другої Речі Посполитої (1919-1939 рр.). Висвітлено основні аспекти державної політики польської влади стосовно національних меншин, зокрема, в освіті. З'ясовано, що й основною метою була полонізація місцевого населення через витіснення української мови з найважливіших галузей суспільного життя.
Features of Ukraiiiian National-cultural life аs a part of the Ѕесond Polish Republic (1919-1939) оп the ехаmрlе of Stanislaviv district are сопsidered in this article. The basic aspects of the state policy of the Polish аuthorities concerning national minorities, particularly, in education, are dеscribed. The mаіп goal of thіs policy was assimilatіon of the local population through displacemeпt of Ukrainian language from the most important sectors of public life.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/8837
Appears in Collections:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9220p.pdf146.07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.