Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9036
Title: Екологічні показники роботи двигуна Фольксвагена 1,4 у процесі його експлуатації на біогазі
Authors: Войцехівська, Т. Й.
Мельник, В. М.
Сумер, А. Р.
Штих, М. М.
Keywords: бензиновий двигун
біогаз
екологія
токсичність
економія .
потужність
економічність
gasoline engine
biogas
ecology
toxicity
economy
power
efficiency
Issue Date: 2021
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Екологічні показники роботи двигуна Фольксвагена 1,4 у процесі його експлуатації на біогазі / Т. Й. Войцехівська, В. М. Мельник, А. Р. Сумер, М. М. Штих // Нафтогазова енергетика. - 2021. - № 1. - С. 81-90.
Abstract: За останні роки в Україні та світі спостерігається стійке зростання використання стисненого природного газу (СПГ) в автомобілях. Основною причиною такої уваги до газового моторного палива є його низька вартість порівняно з бензином і дизельним паливом. Використання природного газу на основі метану як альтернативного палива в Україні почалося вже давно. На цей газ активно переходить автомобільний транспорт. Нині у країні проводиться потужна рекламна кампанія з переведення автомашин зі звичайного пального на природний газ. Економічна вигода від такого переходу очевидна. Природний газ виявився майже вдвічі дешевшим за пропан, який значно вигідніший за бензин. Відхідні гази двигунів, що працюють на природному газі, містять незначну кількість нормованих шкідливих викидів. СПГ, у тому числі і біогаз, горить повільніше бензину, знижуючи навантаження на циліндро-поршневу групу, двигун працює «м’якіше» і тихіше. Поєднання цих факторів забезпечує подвійну (і більше) економію експлуатаційних витрат, подовжує термін служби двигуна на 30-40 %, масла й свічок – удвічі, і в наслідку значно знижують ремонтні витрати.
Ukrtransgaz, which today is about 150 stations and is constantly growing. Today, the network of CNG stations in the country is used by 35,000 cars, which allows Ukraine to rank seventh in the world in terms of the number of cars running on LNG. The economic benefits of such a transition are obvious. Natural gas turned out to be almost twice cheaper than propane, which is much cheaper than gasoline. Unlike gasoline and diesel fuel, natural gas does not contain toxic impurities and additives, has a wide range of ignition. Exhaust gases from natural gas engines contain a small amount of normalized harmful emissions. LNG, including biogas, burns more slowly than gasoline, reducing the load on the cylinder-piston group, the engine runs "softer" and quieter. In total, these factors provide double (and more) savings in operating costs, extend the life of the engine by 30-40%, oil and spark plugs - twice, and as a result significantly reduce repair costs. Optimization of the working process of the engine running on gas (increasing the degree of compression of the engine to 10-11; installation of a modern ignition system with modified, optimized for gas fuel characteristics at maximum and variable engine speeds) allows to ensure maximum engine power while maintaining efficiency and environmental parameters. high modern level.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9036
ISSN: 1993–9868
Appears in Collections:Нафтогазова енергетика - 2021 - № 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8569p.pdf733.33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.