Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолянська, А. С.-
dc.contributor.authorТимошенко, Д. В.-
dc.date.accessioned2023-03-14T07:40:11Z-
dc.date.available2023-03-14T07:40:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПолянська, А. С. Комунікаційні цінності корпоративного управління в умовах розвитку цифрової культури / А. С. Полянська, Д. В. Тимошенко // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2021. - № 1. - С. 21-34.uk_UA
dc.identifier.issn2409–0948-
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9061-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано доцільність використання комунікаційних цінностей в корпоративному управлінні. Окрему увагу приділено ретроспективі становлення стратегії цифрової трансформації в контексті феномену технократичної культури. Увагу звернено на комунікаційні цінності, які забезпечують ефективне корпоративне управління із врахуванням вимог, викликів та тенденцій сучасного розвитку, що дозволяє як залучити, так і підтримувати релевантні комунікації з усіма стейкхолдерами.uk_UA
dc.description.abstractThe article substantiates the expediency of communication values application in corporate management. Particular attention is paid to the retrospective of the digital transformation strategy within the context of technocratic culture phenomena. Attention is paid to communication values, providing effective corporate management policy and taking into account the requirements, challenges and trends of modern development, which allows both, to attract and maintain relevant communications with all stakeholders. It is proved that the attention to this topic is justified by the trends of modern development: globalization requirements, innovative development, as well as the digital transformation of all organizations.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectкомунікаційні цінностіuk_UA
dc.subjectвикликиuk_UA
dc.subjectкорпоративне управлінняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectцифрова культураuk_UA
dc.subjectcommunication valuesuk_UA
dc.subjectchallengesuk_UA
dc.subjectcorporate managementuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectstakeholdersuk_UA
dc.subjectdigital cultureuk_UA
dc.titleКомунікаційні цінності корпоративного управління в умовах розвитку цифрової культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2021 - № 1(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8537p.pdf851.01 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.