Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9061
Назва: Комунікаційні цінності корпоративного управління в умовах розвитку цифрової культури
Автори: Полянська, А. С.
Тимошенко, Д. В.
Ключові слова: комунікаційні цінності
виклики
корпоративне управління
розвиток
стейкхолдери
цифрова культура
communication values
challenges
corporate management
development
stakeholders
digital culture
Дата публікації: 2021
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Полянська, А. С. Комунікаційні цінності корпоративного управління в умовах розвитку цифрової культури / А. С. Полянська, Д. В. Тимошенко // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2021. - № 1. - С. 21-34.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано доцільність використання комунікаційних цінностей в корпоративному управлінні. Окрему увагу приділено ретроспективі становлення стратегії цифрової трансформації в контексті феномену технократичної культури. Увагу звернено на комунікаційні цінності, які забезпечують ефективне корпоративне управління із врахуванням вимог, викликів та тенденцій сучасного розвитку, що дозволяє як залучити, так і підтримувати релевантні комунікації з усіма стейкхолдерами.
The article substantiates the expediency of communication values application in corporate management. Particular attention is paid to the retrospective of the digital transformation strategy within the context of technocratic culture phenomena. Attention is paid to communication values, providing effective corporate management policy and taking into account the requirements, challenges and trends of modern development, which allows both, to attract and maintain relevant communications with all stakeholders. It is proved that the attention to this topic is justified by the trends of modern development: globalization requirements, innovative development, as well as the digital transformation of all organizations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9061
ISSN: 2409–0948
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2021 - № 1(23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8537p.pdf851.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.