Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСторож, Я. Б-
dc.date.accessioned2024-03-28T07:49:37Z-
dc.date.available2024-03-28T07:49:37Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСторож, Ярослав Богданович Стабілізація навантаженості фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок : дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.05.12 "Машини нафтової і газової промисловості" : Дата захисту 05.07.06 / Я. Б. Сторож. - Івано-Франківськ, 2006. - 248 с. - 200-212.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9339-
dc.description.abstractМета роботи - підвищення ефективності роботи фрикційного вузла стрічково-колодкових гальм шляхом стабілізації його навантаженості на основі моделювання його напружено-деформованого стану та зношування на режимах спуску бурильної колони та буріння й обґрунтування методик розрахунків конструктивних та експлуатаційних параметрів гальма. Для досягнення вказаної мети необхідно розв'язати наступні задачі: 1. Створити аналітичну модель напружено-деформованого стану ділянки гальмівної стрічки та дослідити закономірності взаємозв’язку параметрів цього стану з конструктивними та механічними параметрами фрикційного вузла під впливом його силової навантаженості. 2. Розробити скінчено-елементну модель напружено-деформованого стану фрикційної накладки; встановити закономірності розподілу питомих навантажень у парі тертя та дослідити процеси зношування під впливом постійного та змінного навантаження при фіксованих значеннях коефіцієнта тертя. 3. Встановити зв’язок між деформацією фрикційного вузла при регульованих зазорах у парах тертя в розімкненому стані та на початку гальмування із зношуванням робочих поверхонь накладок. 4. Підтвердити експериментальним шляхом на фізичній моделі фрикційного вузла стрічково-колодкового гальма бурової лебідки теоретично встановлений взаємозв’язок між силовою навантаженістю, напружено- деформованим станом і зношуванням робочих поверхонь фрикційного вузла та його конструктивними параметрами. 5. Удосконалити конструкції фрикційного вузла гальма та оцінити їхню працездатність. 6. Запропонувати уточнену методику розрахунку конструктивних параметрів фрикційного вузла й експлуатаційних параметрів гальма.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІвано-Франківськuk_UA
dc.subjectбурова лебідкаuk_UA
dc.subjectстрічково-колодкове гальмоuk_UA
dc.subjectфрикційний вузолuk_UA
dc.subjectгальмівна стрічкаuk_UA
dc.subjectфрикційна накладкаuk_UA
dc.subjectнапружено-деформований станuk_UA
dc.subjectзношуванняuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectконструктивні та експлуатаційні параметриuk_UA
dc.subjectбуровая лебедкаuk_UA
dc.subjectленточно-колодочный тормозuk_UA
dc.subjectфрикционный узелuk_UA
dc.subjectтормозная лентаuk_UA
dc.subjectфрикционная накладкаuk_UA
dc.subjectнапряженно-деформированное состояниеuk_UA
dc.subjectизнашиваниеuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectконструктивные и эксплуатационные параметрыuk_UA
dc.titleСтабілізація навантаженості фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідокuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
d277.pdf23.41 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.