Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9339
Название: Стабілізація навантаженості фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок
Авторы: Сторож, Я. Б
Ключевые слова: бурова лебідка
стрічково-колодкове гальмо
фрикційний вузол
гальмівна стрічка
фрикційна накладка
напружено-деформований стан
зношування
модель
конструктивні та експлуатаційні параметри
буровая лебедка
ленточно-колодочный тормоз
фрикционный узел
тормозная лента
фрикционная накладка
напряженно-деформированное состояние
изнашивание
модель
конструктивные и эксплуатационные параметры
Дата публикации: 2006
Издательство: Івано-Франківськ
Библиографическое описание: Сторож, Ярослав Богданович Стабілізація навантаженості фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок : дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.05.12 "Машини нафтової і газової промисловості" : Дата захисту 05.07.06 / Я. Б. Сторож. - Івано-Франківськ, 2006. - 248 с. - 200-212.
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи - підвищення ефективності роботи фрикційного вузла стрічково-колодкових гальм шляхом стабілізації його навантаженості на основі моделювання його напружено-деформованого стану та зношування на режимах спуску бурильної колони та буріння й обґрунтування методик розрахунків конструктивних та експлуатаційних параметрів гальма. Для досягнення вказаної мети необхідно розв'язати наступні задачі: 1. Створити аналітичну модель напружено-деформованого стану ділянки гальмівної стрічки та дослідити закономірності взаємозв’язку параметрів цього стану з конструктивними та механічними параметрами фрикційного вузла під впливом його силової навантаженості. 2. Розробити скінчено-елементну модель напружено-деформованого стану фрикційної накладки; встановити закономірності розподілу питомих навантажень у парі тертя та дослідити процеси зношування під впливом постійного та змінного навантаження при фіксованих значеннях коефіцієнта тертя. 3. Встановити зв’язок між деформацією фрикційного вузла при регульованих зазорах у парах тертя в розімкненому стані та на початку гальмування із зношуванням робочих поверхонь накладок. 4. Підтвердити експериментальним шляхом на фізичній моделі фрикційного вузла стрічково-колодкового гальма бурової лебідки теоретично встановлений взаємозв’язок між силовою навантаженістю, напружено- деформованим станом і зношуванням робочих поверхонь фрикційного вузла та його конструктивними параметрами. 5. Удосконалити конструкції фрикційного вузла гальма та оцінити їхню працездатність. 6. Запропонувати уточнену методику розрахунку конструктивних параметрів фрикційного вузла й експлуатаційних параметрів гальма.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9339
Располагается в коллекциях:Дисертації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
d277.pdf23.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.