Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9409
Название: Вибір технологій управління корпоративною інтеграцією прпомислових підприємств
Авторы: Гуцалюк, О. М.
Бондар, Ю. А.
Григораш, С. Ю.
Ключевые слова: технології управління
підприємство
інтеграція
корпоративно-інтеграційні процеси
інноваційні технології
інформаційні технології
готовність підприємства
стратегічне управління
management technologies
enterprise
integration
corporate integration processes
nnovative technologies
information technologies
readiness of the enterprise
strategic management
Дата публикации: 2023
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Гуцалюк, О. М. Вибір технологій управління корпоративною інтеграцією прпомислових підприємств / О. М. Гуцалюк, Ю. А. Бондар, С. Ю. Григораш // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2023. - № 2. - С. 42-52.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто інформаційні технології управління корпоративною інтеграцією промислових підприємств та підходи до управління корпоративною інтеграцією у створенні системного та стратегічного плану для досягнення цілей при управління промисловими підприємствами. Визначено, що розвиток сучасних корпоративних інформаційних систем обумовлений потребою в більш детальній інформації про ринок та споживачів; збором і використанням різної інформації; необхідністю тісного взаємного контакту зі споживачами, тобто встановленням внутрішнього зв’язку; поглиблений розвиток інформаційних технологій.
The article discusses information technologies for managing corporate integration of industrial enterprises and approaches to managing corporate integration in creating a system and strategic plan for achieving goals in managing industrial enterprises.It was determined that the development of modern corporate information systems is due to the need for more detailed information about the market and consumers; collection and use of various information; the need for close mutual contact with consumers, i.e. establishing internal communication; in-depth development of information technologies.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9409
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2023 - №2 .

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9049p.pdf1.72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.