Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9755
Title: Сегментація аудиторії як основа успішного таргетингу
Authors: Обельницька, Х. В.
Савчак, В. О.
Issue Date: 2025
Publisher: Івано-Франківськ
Citation: Обельницька, Х. В. Сегментація аудиторії як основа успішного таргетингу / Х. В. Обельницька, В. О. Савчак // Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля : матер. ІV Всеукраїнської наук.-практич. конф. здобувачів і молодих вчених / За заг. ред. Я. С. Коробейникової. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2025. - C.106-108.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/9755
Appears in Collections:Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9320p.pdf6.25 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.