Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2208
Назва: Темпи нагрівання та охолодження ободів металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв
Автори: Вольченко, О. І.
Вольченко, Д. О.
Бекіш, І. О.
Стебелецька, Н. М.
Ключові слова: фрикційні елементи
гальмівні пристрої
friction elements
brake devices
Дата публікації: 2011
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Темпи нагрівання та охолодження ободів металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв / О. І. Вольченко, Д. О. Вольченко, І. О. Бекіш, Н. М. Стебелецька // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2011. - № 1. - С. 44-48.
Короткий огляд (реферат): Для оцінки темпів нагрівання і охолодження ободів металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв використано метод регулярного режиму. Проілюстровано особливості визначення теплових характеристик металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв. Встановлена дольова частка кожного з видів теплообміну. Наведено закономірності зміни температур по шарах ободу гальмівного шківа в часі. Вказані темпи нагрівання обода та бічної стінки задніх гальмівних барабанів автотранспортних засобів. Проілюстрована можливість потрапляння обода гальмівного барабана в термостабілізаційну зону на тривалий проміжок часу. Картину темпів нагрівання та охолодження ободів металевих фрикційних елементів важливо знати при удосконаленні існуючих та конструюванні нових гальмівних пристроїв, а також при дослідженні режимів експлуатації їхніх пар тертя.
The method of regular mode for estimation the rates of heating and cooling the rims of metallic friction elements of brake devices is used. The peculiarities of determining thermal characteristics of metallic friction elements of brake devices are illustrated. The degree of participation of each type of heat exchange is established. Regularities of temperature changes on the layers of brake pulley rim in time are given. The rates of heating the rim and lateral wall of rear brake drums of vehicles are shown. The possibility of getting the brake drum rim info the thermal stability area for a long period of time is depicted. It is important to know the pattern of rates of heating and cooling in improvement of conventianal brake devices and designing the new ones, as well as in investigating the mode of operation of their friction pairs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2208
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2011 - №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1168p.pdf822.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.