Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2209
Название: Аналіз теплопотоків шківа стрічково-колодкового гальма бурової лебідки
Авторы: Журавльов, Д. Ю.
Журавльов, О. Ю.
Яців, Т. В.
Лях, М. М.
Ключевые слова: стрічково-колодкове гальмо
гальмівний шків
теплопотік
основне гальмо
гальмівна система бурової лебідки
band-block brake
braking pulley
heat flow
main brake
braking system of the drawworks
Дата публикации: 2011
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Аналіз теплопотоків шківа стрічково-колодкового гальма бурової лебідки / Д. Ю. Журавльов, О. Ю. Журавльов, Т. В. Яців, М. М. Лях // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2011. - № 1. - С. 49-52.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу теплопотоків шківа та оцінці значення основного гальма лебідки бурової установки під час виконання основних технологічних операцій. Відмічено негативний вплив високої температури гальмівного шківа на його довговічність та якісні показники гальмування в процесі опускання колони труб. Наводиться теоретичний аналіз теплопотоків шківа основного стрічково-колодкового гальма бурової лебідки. Представлені схема гальмівного шківа зі всіма його ділянками відведення тепла та графіки теплових потоків. На основі аналізу існуючих технічних рішень відведення тепла від шківів та результатів аналізу теплопотоків прогнозуються основні напрямки вдосконалення конструкції гальм бурових лебідок, які дозволяють збільшити термін їх експлуатації і покращити інші якісні показники гальмування.
The article is dedicated to the heat flow analysis of the pulley and the main brake evaluation of the drilling rig winch during the performance of the basic technological operations. The authors observe the high temperature negative influence of the braking pulley on its durability and the braking qualitative indices in the pipe string lowering process. The pulley heat flows theoretical analysis of the main band-block brake of the drawworks is given. The braking pulley scheme with all its sections of the heat removal and heat flow charts are presented. The main improvement directions of the drilling winch brakes construction are provided on the analysis of the existing technical decisions of the heat removal from the pulleys and the heat flow results, which help to increase their service life and improve other qualitative braking indices.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2209
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2011 - №1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1169p.pdf366.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.