Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2245
Назва: Працездатність і шляхи підвищення довговічності відкритих опор Р-К-Р тришарошкових бурових доліт
Автори: Яким, Р. С.
Ключові слова: працездатність
довговічність
опора
долото
конструкція
ролик
кулька
efficiency
durability
bearing
rock bit
construction
roller
ball
Дата публікації: 2011
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Яким, Р. С. Працездатність і шляхи підвищення довговічності відкритих опор Р-К-Р тришарошкових бурових доліт / Р. С. Яким // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2011. - № 3. - С. 57-63.
Короткий огляд (реферат): Встановлено основні причини та наслідки типових руйнувань роликів периферійного і кульок замкового підшипників кочення. Встановлено, що аналізована конструкція Р-К-Р відкритих опор тришарошкових бурових доліт не забезпечує надійності роботи підшипників кочення через виникнення явищ проковзування, втрати стійкості і розвороту роликів, а також низької вантажності замкового кулькового підшипника. Встановлено, що такі негативні явища можна усунути вдосконаленням конструкції опори шляхом введення полімерних сепараторів з металевими наповнювачами для роликових рядів з метою забезпечення компенсації неоднорідного навантаження роликів по довжині та підвищення їх здатності до самовстановлення й відновлення нормальної кінематики їх руху. Для забезпечення нормальної роботи роликів і недопущення явищ руйнування кульок замкового підшипника кочення ефективним є підвищення вантажності цього вузла.
The main causes and results of type destruction of peripheral rolling-contact bearing rollers and ball rollingcontact bearing layers are defined. At’s determined, that analyzed construction of three-cone rock bits R-B-R open bearings doesn’t guarantee the reliability of rolling-contact bearing work because of slipping facts appearing, loss of stability and rollers turn, and also low load-carrying capacity of ball bearing. At’s defined, that such negative facts can be avoided by improving of the bearing construction by using polymeric separators with metal fillers for roller lines with the purpose of providing of rollers irregular loading and increase of their self-adjustment ability, resumption of normal motion kinematics. At’s necessary to increase load-carrying capacity of the unit for guaranteeing normal work of rollers and avoiding the facts of ball rolling-contact bearings balls destruction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2245
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу - 2011 - №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1389p.pdf2.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.