Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2860
Title: Використання вібродіагностики для виявлення дефектів шатунних підшипників газомотокомпресорів 10ГКН
Authors: Копей, Б.В.
Галій, С.І.
Михайликова, Н.Б.
Keywords: газомотокомпресор
підшипники
надійність
ресурс
вібрації
діагностика
газомотокомпрессор
надежность
подшипники
ресурс
вібрации
диагностика
gasmotocompressor
reliability
bearing
vibration analysis
diagnostics
Issue Date: 2011
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Копей, Б. В. Використання вібродіагностики для виявлення дефектів шатунних підшипників газомотокомпресорів 10ГКН / Б. В. Копей, С. І. Галій, Н. Б. Михайликова // Нафтогазова енергетика. - 2011. - № 1. - С. 50-56.
Abstract: Проведено уточнення діагностичних ознак дефектів при вібраційному діагностуванні шатунних підшипників газомотокомпресорів (ГМК) 10ГКН. Для пошуку найбільш ефективних діагностичних ознак дефектів шатунних підшипників аналізатором спектрів вібрації АС-640 проведено вібраційні дослідження ГМК 10ГКН з діаметром компресорних циліндрів 320 мм. Аналіз результатів свідчить, що спектри вібрацій були накопичені у частотному діапазоні 10-2500 Гц, кількість усереднень даних – 8, кількість ліній – 3200. Спектри вібрації шатунних підшипників знімались на агрегатах перед проведенням планового огляду в місцях, визначених згідно з СОУ 74.3-30019775-150:2009 "Компресорні станції. Газоперекачувальні агрегати. Контроль технічного стану газомотокомпресорів типу 10ГКН" в ДК "Укргазвидобування". При плановому огляді визначались фактичні дефекти досліджуваних вузлів. Виділено новий частотний діапазон та граничне значення середньоквадратичного значення (СКЗ) віброприскорення з кращими значенням ймовірності визначення дефектів шатунних підшипників ГМК 10ГКН. Розраховано ймовірності виявлення справного та дефектного підшипників, ймовірність хибного дефектування і пропуску дефектного підшипника. Побудовано криві імовірності розподілу дефектного і бездефектного стану шатунних підшипників у залежності від віброприскорення. Уточнення діагностичних ознак дефектів під час вібраційного діагностування шатунних підшипників ГМК 10ГКН дасть змогу збільшити кількість своєчасно виявлених дефектів, підвищити надійність і ресурс машин, зменшити витрати на експлуатацію і ремонт ГМК.
Проведено уточнение диагностических признаков дефектов при вибрационном диагностировании шатунных подшипников ГМК 10ГКН. Для поиска наиболее эффективных диагностических признаков дефектов шатунных подшипников проведены вибрационные исследования газомотокомпрессоров 10ГКН с диаметром компрессорных цилиндров 320 мм. Исследования проводились анализатором спектров вибрации АС-6400. Спектры вибраций были накоплены в частотном диапазоне 10-2500 Гц, количество усреднений данных – 8, количество линий – 3200. Спектры вибрации шатунных подшипников снимались на агрегатах перед проведением планового обзора в местах, определенных согласно СОУ 74.3-30019775-150:2009 "Компрессорные станции. Газоперекачивающие агрегаты. Контроль технического состояния газомотокомпрессоров типа 10ГКН" в ДК "Укргаздобыча". При плановом обзоре определялись фактические дефекты исследуемых узлов. Выделен новый частотный диапазон и предельное значение СКЗ виброускорення с лучшими значением вероятности определения дефектов шатунных подшипников ГМК 10ГКН. Рассчитана вероятность выявления исправного подшипника, вероятность выявления дефектного подшипника, вероятность ошибочной дефектовки и вероятность пропуска дефектного подшипника. Построены кривые вероятности распределения дефектного и бездефектного состояния шатунных подшипников в зависимости от виброускорення. Уточнение диагностических признаков дефектов при проведении вибрационного диагностирования шатунных подшипников ГМК 10ГКН позволит увеличить количество своевременно обнаруженных дефектов, повысить надежность и ресурс машин, уменьшить расходы на эксплуатацию и ремонт ГМК.
Clarification of diagnostic signs of defects is conducted during the vibration diagnosing of the piston-rod bearings of gasmotocompressors (GMK) 10ГКН. For the search of the most effective diagnostic signs of defects of the piston-rod bearings vibration researches of gasmotocompressors 10ГКН with the diameter of compressor cylinders 320 mm were conducted. Researches were executed by means of the analyzer of spectrums of vibration ACE-6400. The spectrums of vibrations were accumulated in a frequency range 10-2500 Hz, amount of given mean values– 8, amount of lines – 3200. The spectrums of vibration of the piston-rod bearings were taken off on aggregates before conducting of the planned review in places, determined according SOU 74.3-30019775-150:2009 "Compressor stations. gasmotopumping aggregates. Control of the technical state of сompressors of type 10ГКН" in the SC "Ukrgazvydobuvannya". During the planned review the actual defects of the probed assemblies were determined. A new frequency range and maximum value of SRV of vibroacceleration is selected with the best value of probability of determination of defects of the piston-rod bearings of GMK 10ГКН.Probability of defection of the bearing in good condition, probability of detection of the imperfect bearing, probability of erroneous defecting and probability of admission of the imperfect bearing, is estimated. The crooked probabilities of distributing of the imperfect and good state of the piston-rod bearings are built depending on vibroacceleration. Clarification of diagnostic signs of defects during conducting of the vibration diagnosing of the piston-rod bearings of GMK 10ГКН will give an opportunity number of timely identified defects, increase reliability and resource of machines, decrease expenses on exploitation and repair of GMK.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/2860
ISSN: 1993-9868
Appears in Collections:Нафтогазова енергетика - 2011 - № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1131p.pdf374.14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.