Skip navigation

Статті та тези науковців ІФНТУНГ : [202] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 202
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Ієрархічний підхід до суспільно-економічного визначення змісту категорії «корупція»Перевозова, І. В.; Мізерак, А. Б.
2017Логістична концепція виробничо-промислового підприємстваПеревозова, І. В.; Сакун, А. Ж.
2017Репутаційний капітал як складова загальної маркетингової стратегії регіонуПеревозова, І. В.; Даляк, Н. А.
2017Актуалізація застосування системи контролінгу на підприємствах агропромислового комплексу УкраїниПеревозова, І. В.
2017Екологічні передумови реалізації стратегії стійкого росту підприємств енергетичного сектору УкраїниПеревозова, І. В.; Лісова, О. В.
2017Контурирование маркетинга по видам на разных уровнях экономической системыПеревозова, И. В.; Гречаник, Н. Ю.
2017Формування потенціалу регіону через призму маркетингового підходуПеревозова, І. В.; Гречаник, Н. Ю.
2017Окремі аспекти обґрунтування необхідності модернізації діяльності підприємств з транспортування зріджених вуглеводневих газівПеревозова, І. В.; Даляк, Н. А.; Лісова, О. В.
2017Проблеми існуючого механізму перерозподілу рентних платежів нафтогазових підприємств між бюджетамиГораль, Л. Т.; Перевозова, І. В.; Шийко, В. І.
2016Соціометричні дослідження як інструмент інформатизації ринкової діяльності для підвищення ефективності управління нафтогазових підприємствПеревозова, І. В.; Побігун, С. А.; Попадинець, І. Р.
2016Законодавчо-регулятивні аспекти інформатизації нафтогазового ринку УкраїниПеревозова, І. В.; Півовар, Д. П.
2016Методика оцінювання соціально-економічної ефективності системи корпоративного управління нафтогазовими підприємствамиПеревозова, І. В.; Обельницька, Х. В.; Даляк, Н. А.
2017Особливості використання глобального маркетингу для забезпечення соціально-економічного розвиткуЮрченко, Н. Б.; Перевозова, Д. Д.
2017Особливості маркетингової програми реалізації інтелектуальних продуктівМихайлюк, О. В.; Юрченко, Н. Б.
2017Проблеми закріплення конкурентних позицій національних компаній на глобальних сегментахПанкевич, О.; Юрченко, Н. Б.
2017Небезпеки інтернет-маркетингуФедунків, М.; Юрченко, Н. Б.
2017Гейміфікація як елемент освітнього маркетингуЮрченко, Н. Б.
2017Електронна комерція як інструмент підприємницької діяльностіЮрченко, Н. Б.
2017Екомаркетинг: проблеми, перспективи і зловживанняЛисий, В.; Юрченко, Н. Б.
2016Die Grenzen des Marktes der Kur- und Wellnessdienstleistungen in dynamischer HinsichtGumeniuk, V. V.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 202