Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5492
Title: Особливості використання глобального маркетингу для забезпечення соціально-економічного розвитку
Authors: Юрченко, Н. Б.
Перевозова, Д. Д.
Issue Date: 2017
Citation: «Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем» (Івано-Франківськ, 11-13 жовтня 2017 року): Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, Івано-Франківськ, 2017.- С. 342-344.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5492
Appears in Collections:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6102p.pdf93.49 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.