Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІваницька, І. О.-
dc.contributor.authorСтепанов, К. В.-
dc.date.accessioned2017-03-06T09:33:14Z-
dc.date.available2017-03-06T09:33:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationІваницька, І. О. Досвід використання технологій дистанційного навчання під час викладання навчальних дисциплін щ / І. О. Іваницька, К. В. Степанов // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2013. - № 1. - С. 286-290.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3410-
dc.description.abstractВисвітлюється питання застосування елементів дистанційної форми навчання під час викладанні дисципліни технічного напряму „Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання” студентам денної форми навчання 3 курсу напряму підготовки 6.070106 „Автомобільний транспорт” на кафедрі технології машинобудування електромеханічного факультету університету. Застосування елементів дистанційної форми навчання відбувалось в рамках проведення в університеті експерименту „Впровадження педагогічних інновацій у формах і методах навчання та виховання, пов’язаних з технологіями дистанційного навчання”. Проілюстровано приклади елементів дистанційного курсу навчальної дисципліни, наведено порівняльні дані результатів підсумкового контролю ступеня опанування студентами експериментальної групи матеріалом курсу навчальної дисципліни ,,Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання”.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the issue of applying the distance education elements in teaching the technical subject “Interchangeability, standardization and technical measurements” to the full-time third-year students of speciality “Automobile Transport” at the Machine Building Technology Department (Electro-Engineering Faculty of the University). The distance education elements have been applied within the framework of the University experiment “Pedagogical innovations implementing in the forms and methods of distance technologies education”. The models of distance course subjects elements have been illustrated, comparative data have displayed the summative assessment results for determining the experimental group students’ level of mastering the subject “Interchangeability, standardization and technical measurements”.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectлабораторний практикумuk_UA
dc.subjectдистанційний навчальний курсuk_UA
dc.subjectlaboratory practical workuk_UA
dc.subjectdistance learning courseuk_UA
dc.titleДосвід використання технологій дистанційного навчання під час викладання навчальних дисциплін технічного напрямуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2013 - №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3258p.pdf939.63 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.