Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3410
Название: Досвід використання технологій дистанційного навчання під час викладання навчальних дисциплін технічного напряму
Авторы: Іваницька, І. О.
Степанов, К. В.
Ключевые слова: електронне навчання
лабораторний практикум
дистанційний навчальний курс
laboratory practical work
distance learning course
Дата публикации: 2013
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Іваницька, І. О. Досвід використання технологій дистанційного навчання під час викладання навчальних дисциплін щ / І. О. Іваницька, К. В. Степанов // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2013. - № 1. - С. 286-290.
Краткий осмотр (реферат): Висвітлюється питання застосування елементів дистанційної форми навчання під час викладанні дисципліни технічного напряму „Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання” студентам денної форми навчання 3 курсу напряму підготовки 6.070106 „Автомобільний транспорт” на кафедрі технології машинобудування електромеханічного факультету університету. Застосування елементів дистанційної форми навчання відбувалось в рамках проведення в університеті експерименту „Впровадження педагогічних інновацій у формах і методах навчання та виховання, пов’язаних з технологіями дистанційного навчання”. Проілюстровано приклади елементів дистанційного курсу навчальної дисципліни, наведено порівняльні дані результатів підсумкового контролю ступеня опанування студентами експериментальної групи матеріалом курсу навчальної дисципліни ,,Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання”.
The article deals with the issue of applying the distance education elements in teaching the technical subject “Interchangeability, standardization and technical measurements” to the full-time third-year students of speciality “Automobile Transport” at the Machine Building Technology Department (Electro-Engineering Faculty of the University). The distance education elements have been applied within the framework of the University experiment “Pedagogical innovations implementing in the forms and methods of distance technologies education”. The models of distance course subjects elements have been illustrated, comparative data have displayed the summative assessment results for determining the experimental group students’ level of mastering the subject “Interchangeability, standardization and technical measurements”.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3410
Располагается в коллекциях:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2013 - №1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3258p.pdf939.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.