Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3410
Назва: Досвід використання технологій дистанційного навчання під час викладання навчальних дисциплін технічного напряму
Автори: Іваницька, І. О.
Степанов, К. В.
Ключові слова: електронне навчання
лабораторний практикум
дистанційний навчальний курс
laboratory practical work
distance learning course
Дата публікації: 2013
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Іваницька, І. О. Досвід використання технологій дистанційного навчання під час викладання навчальних дисциплін щ / І. О. Іваницька, К. В. Степанов // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2013. - № 1. - С. 286-290.
Короткий огляд (реферат): Висвітлюється питання застосування елементів дистанційної форми навчання під час викладанні дисципліни технічного напряму „Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання” студентам денної форми навчання 3 курсу напряму підготовки 6.070106 „Автомобільний транспорт” на кафедрі технології машинобудування електромеханічного факультету університету. Застосування елементів дистанційної форми навчання відбувалось в рамках проведення в університеті експерименту „Впровадження педагогічних інновацій у формах і методах навчання та виховання, пов’язаних з технологіями дистанційного навчання”. Проілюстровано приклади елементів дистанційного курсу навчальної дисципліни, наведено порівняльні дані результатів підсумкового контролю ступеня опанування студентами експериментальної групи матеріалом курсу навчальної дисципліни ,,Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання”.
The article deals with the issue of applying the distance education elements in teaching the technical subject “Interchangeability, standardization and technical measurements” to the full-time third-year students of speciality “Automobile Transport” at the Machine Building Technology Department (Electro-Engineering Faculty of the University). The distance education elements have been applied within the framework of the University experiment “Pedagogical innovations implementing in the forms and methods of distance technologies education”. The models of distance course subjects elements have been illustrated, comparative data have displayed the summative assessment results for determining the experimental group students’ level of mastering the subject “Interchangeability, standardization and technical measurements”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3410
Розташовується у зібраннях:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2013 - №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3258p.pdf939.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.