Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3565
Назва: Работоспособность многопарных фрикционных узлов в ленточно-колодочном тормозе буровой лебедки
Автори: Вольченко, Н. А.
Вольченко, Д. А.
Криштопа, С. И.
Журавлев, Д. Ю.
Возный, А. В.
Ключові слова: стрічково-колодкове гальмо
комбінована гальмівна стрічка
основна і додаткова гальмівна стрічка
пари тертя
зміщення першого та другого роду
band-block brake
combined brake band
main and additional tapes
friction pairs
the displacement of the first and second kind
Дата публікації: 2012
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Работоспособность многопарных фрикционных узлов в ленточно-колодочном тормозе буровой лебедки / Н. А. Вольченко, Д. А. Вольченко, С. И. Криштопа [и др.] // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2012. - № 2. - С. 40-48.
Короткий огляд (реферат): Працездатність комбінованої гальмівної стрічки в стрічково-колодковому гальмі бурової лебідки розглянута з точки зору динаміки взаємодії поверхонь основної і додаткової стрічок. Взаємодія враховує сили контактного тертя та розтягу набігаючих гілок гальмівних стрічок (що не мають збігаючої гілки), які викликають змішане зміщення їх поверхонь, тобто зміщення першого та другого роду. Досягається підвищення ефективності гальма за рахунок цілеспрямованого використання основної і додаткової гальмівної стрічки при розтягуванні, а також використання нових зон взаємодії «внутрішня поверхня додаткової гальмівної стрічки - зовнішня поверхня основної гальмівної стрічки», «внутрішня поверхня основної гальмівної стрічки - неробоча поверхня фрикційних накладок» для отримання багатопарних вузлів тертя в процесі гальмування. При цьому спостерігалося зменшення співвідношення натягів набігаючих гілок комбінованої гальмівної стрічки, що дозволило квазивирівняти питомі навантаження по її довжині.
The efficiency of combined brake bands in band-block brake of a draw-work in terms of the dynamics of the interaction surfaces of main and additional tapes is considered. Interaction takes into account the forces of contact friction and tension incoming branches of brake tapes (without running branches), causing mixed displacement of surfaces, that is the displacement of the first and second kind. The brake efficiency is achieved by to the purposeful using of main and additional brake tapes in tension, and also the use of new areas of interaction «internal surface of additional brake tape - external surface of main brake tape», «internal surface of main brake tape - non-working surface of friction shoes» for the receiving of multipair knots of friction in the process of braking. While there is the decreased correlation of tensions of incoming branches of combined brake band, which allowed to the quasialignment of specific load on its length. Keywords:
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3565
Розташовується у зібраннях:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2012 - №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3046p.pdf2.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.