Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3806
Назва: Теплонавантаженість обода гальмівного шківа бурової лебідки при роботі індукторного гальма (частина друга)
Автори: Вольченко, О. І.
Вольченко, Д. О.
Журавльов, Д. Ю.
Кашуба, М. В.
Ключові слова: стрічково-колодкове гальмо
індукторне гальмо
фази векторів
електричне та магнітне поле
внутрішня та зовнішня поверхні обода шківа
шари обода
band-shoe brake
induction brake
phase vectors
electric and magnetic fields
inner and outer surfaces of the pulley rim
layers of the rim
Дата публікації: 2011
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Теплонавантаженість обода гальмівного шківа бурової лебідки при роботі індукторного гальма (частина друга) / О. І. Вольченко, Д. О. Вольченко, Д. Ю. Журавльов, М. В. Кашуба // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2011. - № 2. - С. 26-32.
Короткий огляд (реферат): Представлено визначення взаємозв’язків фаз векторів електричного та магнітного полів в ободі шківа. Наведено загальну оцінку теплової енергії, яка розвивається в ободі шківа. Визначено температури зовнішньої поверхні обода шківа та його приповрехневого шару при роботі індукторного гальма. Методом Е.Шмідта визначено температури шарів зі сторони його робочої поверхні при роботі стрічково-колодкового гальма. Встановлено, що темп нагрівання робочої поверхні обода шківа набагато вищий, ніж зовнішньої його поверхні. Підтверджена можливість використання індукторного гальма разом зі стрічково-колодковим гальмом.
The determination of interrelations of phase vectors of electric and magnetic fields in the pulley rim is represented. The general estimation of heat energy developing in the pulley rim is suggested. The temperatures of the outer surface of the pulley rim and its subsurface layer during the induction brake performance are identified. The temperatures of the layers from the side of its working surface during the performance of the band-shoe brake are defined with the help of E. Schmidt’s method. It is determined that the heating rate of the working surface of the pulley rim is much higher than the heating rate of its outer surface. The possibility of utilization of the induction brake together with the band-shoe brake is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/3806
Розташовується у зібраннях:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2011 - №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1437p.pdf895.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.