Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4028
Название: Online Training Tools Evaluation: “Internet Technologies in Economics” Teaching Case
Авторы: Pryhorovska, T.
Kornuta, O.
Ключевые слова: descriptive geometry
testing
examination
engineering education
нарисна геометрія
випробування
оцінки
інженерна освіта
Дата публикации: 2017
Издательство: Virginia Tech
Библиографическое описание: Online Training Tools Evaluation: “Internet Technologies in Economics” Teaching Case / T. Pryhorovska, O. Kornuta // Conference on Higher Education Pedagogy (February 15-17, 2017, The Inn at Virginia Tech, Blacksburg, Virginia, USA), 2017.
Краткий осмотр (реферат): This work discusses the problem of Information and communication technologies (ICT) and E-learning means evaluation and their influence on students’ achievements. For that purpose, the actions of 98 students, who learned the discipline “Internet Technologies in Economics” were documented in log files and analyzed. Evaluations highlighted some of the key issues that are emerging as a result of ITC implementation: ICT are so widely spread in all the sides of life that it is impossibly to dissociate ITC impact and computer literacy of a student; In the frame of Public Access to Information and Communication Technologies, Computer literacy of a student neutralizes educational benefits of E-learning and Information and communication technologies means; Public Computer literacy causes unimportance of a way of learning information receiving.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4028
Располагается в коллекциях:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6005p.pdf95.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.