Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4277
Title: Підвищення довговічності опор тришарошкових бурових доліт з осьовими підшипниками ковзання
Authors: Яким, Р. С.
Петрина, Ю. Д.
Пасинович, Т. Б.
Круглій, Я. Р.
Keywords: бурове долото
опора
довговічність
підшипник ковзання
п'ята
підп'ятник
буровое долото
опора
долговечность
подшипник скольжения
пята
подпятник
rock bit
bearing
durability
sliding bearing
abutment
trust button
Issue Date: 2009
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Підвищення довговічності опор тришарошкових бурових доліт з осьовими підшипниками ковзання / Р. С. Яким, Ю. Д. Петрина, Т. Б. Пасинович, Я. Р. Круглій // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2009. - № 3. - С. 5-11.
Abstract: Встановлено закономірність динаміки інтенсивності зношування опор з осьовими підшипниками ковзання. Дослідження підтвердили визначальний вплив працездатності підшипника ковзання „п’ята – підп’ятник” на довговічність опори. Експериментально обґрунтовано доцільність виконання наплавленням стелітом Stellite 190 п'ят. Виконання п'яти наплавленням усуває небезпечний перетин і знижує ймовірність виникнення тріщин в тілі бурту малого роликового підшипника і в околі „мала бігова доріжка – дно під посадку п'яти”. Вдосконалена конструкція підп'ятника сприяє поліпшенню охолоджування опори під час руху шарошки.
Установлена закономерность динамики интенсивности износа опор с осевыми подшипниками скольжения. Исследования подтвердили определяющее влияние работоспособности подшипника скольжения „пята – подпятник” на долговечность опоры. Экспериментально обоснована целесообразность исполнения наплавкой стеллитом Stellite 190 пят. Исполнение пяты наплавкой устраняет опасное сечение и снижает вероятность возникновения трещин в теле бурта малого роликового подшипника и в окрестностях „малая беговая дорожка – дно под посадку пяты”. Усовершенствованная конструкция подпятника способствует улучшению охлаждения опоры при движении шарошки.
It’s determined the regularity of the intensive wearing dynamic of bearings with sliding axle-bearings. Researches confirm the determinant influence of the sliding bearing „abutment – thrust button” efficiency on the bearing durability. It’s experimentally grounded the expediency to do the hardmetal of satellite Stellite 190 on abutments. Such method of abutments manufacturing helps to avoid dangerous section and lovers the possibility of cracks making in the body of roller bearing flange and around „inner race – abutment button seat”. Perfected construction of thrust button favour the improvement of bearing cooling in the process of cone motion.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4277
Appears in Collections:Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ - 2009 - №3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
445p.pdf18.14 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.