Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4977
Назва: Креативний облік (створення інформації для менеджерів)
Автори: Пушкар, М. С.
Дата публікації: 2006
Видавництво: Карт-бланш
Бібліографічний опис: Пушкар, М. С. Креативний облік (створення інформації для менеджерів) : монографія / М. С. Пушкар. - Тернопіль : Карт-бланш, 2006. - 334 с.
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена актуальній проблемі формування в Україні креативного обліку, призначенням якого є розширення інформаційних ресурсів про нетрадиційні об’єкти (наукові розробки, охорону природи, логістику, маркетингові дослідження, інновації тощо). Ідея креативного обліку полягає у формуванні па підприємствах духу оновлення всіх сфер діяльності па основі освоєння двох етапів розвитку - розширення інформації та створення знань для поширення серед персоналу. Метою креативного обліку є генерування інформації на запит менеджерів нижчою, середнього та вищого рівня, що підвищує ефективність роботи обліковців та управлінців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/4977
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3004s.pdf17.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.