Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5382
Title: Післядипломна, неформальна та інформальна освіти як обов'язкові складові інтелектуалізації управлінського корпусу України
Authors: Андибур, А. П.
Кісь, Г. Р.
Петренко, В. П.
Keywords: професіоналізація
інтелектуалізація
управління
функціонери
потреби
мотиви
знання
освіта
формальна
неформальна
інформальна
розвиток
профессионализация
интеллектуализация
управление
функционеры
потребности
мотивы
знания
образование
формальное
неформальное
информальное
развитие
professionalization
intellectualization
the management
the functionaries
needs
motives
knowledge
education
formal
non-formal
informal
development
Issue Date: 2016
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Післядипломна, неформальна та інформальна освіти як обов'язкові складові інтелектуалізації управлінського корпусу України / А. П. Андибур, Г. Р. Кісь, В. П. Петренко // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія: Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2016. - № 1. - С. 10-17.
Abstract: На основі аналізу та оцінки стану вітчизняного управлінського корпусу зроблено висновок про реальну загрозу настання «інтелектуального дефолту» країни внаслідок втрати його функціонерами позитивної мотивації до саморозвитку і креативної праці на її благо. З метою інтелектуалізації цього корпусу на основі використання методів неформальної та інформальної освіти, запропоновано концептуальну модель взаємозв’язку між потребами, які спонукають людей до активних дій, спрямованих на їх задоволення шляхом здобуття необхідних для цього освіти і обсягів знань, а також обумовлений отриманою освітою і обсягами знань розподіл між інтелектуальними стратами піраміди інтелектуальної стратифікації людських спільнот, в якій ці функціонери повинні позиціонуватись винятково в стратах неординарного та елітного інтелекту.
На основании анализа и оценки состояния отечественного управленческого корпуса сделано заключение о реальной угрозе «интеллектуального дефолта» страны вследствие потери его функционерами позитивной мотивации к саморазвитию и креативной работы на ее благо. С целью интеллектуализации этого корпуса на основе использования методов неформального и информального образования, предложено концептуальную модель взаимосвязи между потребностями, которые принуждают людей к активным действиям, нацеленных на их удовлетворение путем приобретения нужных для этого образования и объемов знаний, а также обусловленное полученным образованием и объемами знаний распределение между интеллектуальными стратами пирамиды интеллектуальной стратификации людских сообществ, в которых эти функционеры должны позиционироваться исключительно в стратах неординарного и элитного интеллекта.
Based on the analysis and evaluation of the national administrative body, it has been concluded that there is a real threat of "intellectual default" of the country as a result of the loss of positive motivation for self-development and creative work for the country’s benefit by its functionaries. For the purpose of intellectualization of the body through the use of non-formal and informal education, the conceptual model of the relationship between the needs that lead people to actions aimed at their satisfaction through the acquisition of the knowledge and education, as well as correspondentto the education and the amount of knowledge distribution of human communities in which these functionaries should be positioned among the intellectual strata of the pyramid of intellectual stratification only in the elite strata of extraordinary intelligence.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5382
ISSN: 2409–0948
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2016 - № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4786p.pdf913.62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.