Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5492
Назва: Особливості використання глобального маркетингу для забезпечення соціально-економічного розвитку
Автори: Юрченко, Н. Б.
Перевозова, Д. Д.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: «Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем» (Івано-Франківськ, 11-13 жовтня 2017 року): Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, Івано-Франківськ, 2017.- С. 342-344.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5492
Розташовується у зібраннях:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6102p.pdf93.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.