Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5495
Title: Герменевтичний підхід як спосіб підвищення ефективності викладання медіаосвіти
Authors: Мучка, М. З.
Сірецька, К. І.
Issue Date: 2017
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Мучка, М. З. Герменевтичний підхід як спосіб підвищення ефективності викладання медіаосвіти / М. З. Мучка, К. І. Сірецька // Загально-філософські, психологічні та юридичні проблеми у здійсненні правової допомоги населенню України : всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 25-26 трав. 2017 р., м. Івано-Франківськ : матеріали конф. / Скрипничук В. М., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 69-73.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5495
Appears in Collections:Загально-філософські, психологічні та юридичні проблеми у здійсненні правової допомоги населенню України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6105p.pdf457.31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.