Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5495
Назва: Герменевтичний підхід як спосіб підвищення ефективності викладання медіаосвіти
Автори: Мучка, М. З.
Сірецька, К. І.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Мучка, М. З. Герменевтичний підхід як спосіб підвищення ефективності викладання медіаосвіти / М. З. Мучка, К. І. Сірецька // Загально-філософські, психологічні та юридичні проблеми у здійсненні правової допомоги населенню України : всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 25-26 трав. 2017 р., м. Івано-Франківськ : матеріали конф. / Скрипничук В. М., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 69-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5495
Розташовується у зібраннях:Загально-філософські, психологічні та юридичні проблеми у здійсненні правової допомоги населенню України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6105p.pdf457.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.