Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПеревозова, І. В.-
dc.contributor.authorГречаник, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2018-02-06T11:40:25Z-
dc.date.available2018-02-06T11:40:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПеревозова, І. В. Формування потенціалу регіону через призму маркетингового підходу/ І. В. Перевозова, Н. Ю. Гречаник// І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні перспективи розвитку економічних суб’єктів в нестабільному економічному середовищі», 21-23 березня 2017 р., м. Кременчук. – с. 201-204.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5530-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування потенціалу регіону через призму маркетингового підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6227p.pdf291.07 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.