Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5530
Назва: Формування потенціалу регіону через призму маркетингового підходу
Автори: Перевозова, І. В.
Гречаник, Н. Ю.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Перевозова, І. В. Формування потенціалу регіону через призму маркетингового підходу/ І. В. Перевозова, Н. Ю. Гречаник// І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні перспективи розвитку економічних суб’єктів в нестабільному економічному середовищі», 21-23 березня 2017 р., м. Кременчук. – с. 201-204.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5530
Розташовується у зібраннях:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6227p.pdf291.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.