Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5534
Назва: Репутаційний капітал як складова загальної маркетингової стратегії регіону
Автори: Перевозова, І. В.
Даляк, Н. А.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Запорізька державна інженерна академія
Бібліографічний опис: Перевозова, І. В. Репутаційний капітал як складова загальної маркетингової стратегії регіону/ І. В. Перевозова, Н.А. Даляк // Економічний розвиток держави, регіонів, підприємстві підприємництва: проблеми та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 6 травня 2017 р.). – Запоріжжя: Запорізька державна інженерна академія, 2017. – 188 с. – С.131-133.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5534
Розташовується у зібраннях:Статті та тези науковців ІФНТУНГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6231p.pdf261.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.