Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/568
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСолоха, Д. В.-
dc.date.accessioned2016-07-15T09:05:06Z-
dc.date.available2016-07-15T09:05:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСолоха, Д. В. Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / Д. В. Солоха // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2015. - № 1. - С. 111-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/568-
dc.description.abstractРозглянуто питання забезпечення конкурентних переваг продукції, визначено її здібності як базису реалізації цілей підприємства в довгостроковій стратегічній перспективі.uk_UA
dc.description.abstractThe questions of providing of competitive edges of products are considered, her descriptions are certain as a base of realization of aims of enterprise in a long-term strategic prospect.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІФНТУНГuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectстратегічні ціліuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectproductsuk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.subjectcompetitive edgesuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectstrategic aimsuk_UA
dc.titleКонкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2015 - № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5102p.pdf547.72 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.