Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/568
Название: Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
Авторы: Солоха, Д. В.
Ключевые слова: конкуренція
продукція
виробництво
конкурентні переваги
інновації
стратегічні цілі
competition
products
production
competitive edges
innovations
strategic aims
Дата публикации: 2015
Издательство: ІФНТУНГ
Библиографическое описание: Солоха, Д. В. Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / Д. В. Солоха // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2015. - № 1. - С. 111-113.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання забезпечення конкурентних переваг продукції, визначено її здібності як базису реалізації цілей підприємства в довгостроковій стратегічній перспективі.
The questions of providing of competitive edges of products are considered, her descriptions are certain as a base of realization of aims of enterprise in a long-term strategic prospect.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/568
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2015 - № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5102p.pdf547.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.