Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/568
Назва: Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
Автори: Солоха, Д. В.
Ключові слова: конкуренція
продукція
виробництво
конкурентні переваги
інновації
стратегічні цілі
competition
products
production
competitive edges
innovations
strategic aims
Дата публікації: 2015
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Солоха, Д. В. Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / Д. В. Солоха // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2015. - № 1. - С. 111-113.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання забезпечення конкурентних переваг продукції, визначено її здібності як базису реалізації цілей підприємства в довгостроковій стратегічній перспективі.
The questions of providing of competitive edges of products are considered, her descriptions are certain as a base of realization of aims of enterprise in a long-term strategic prospect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/568
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2015 - № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5102p.pdf547.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.