Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5733
Назва: Міжнародний маркетинговий інструментарій управління інтелектуальними ресурсами в забезпеченні соціально-економічного розвитку
Автори: Петрина, М. Ю.
Василишина, Н. Є.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Петрина, М. Ю. Міжнародний маркетинговий інструментарій управління інтелектуальними ресурсами в забезпеченні соціально-економічного розвитку / М. Ю. Петрина, Н. Є. Василишина // Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем : VI міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 жовт. 2017 р. / Гораль Л. Т., ред. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - С. 148-151.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/5733
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика стратегічного управління розвитком галузевих і регіональних суспільних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6341p.pdf234.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.