Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/575
Title: Особливості використання маркетингу на ринку нерухомості Івано-Франківської області
Authors: Земляков, І. С.
Keywords: будівельна компанія
маркетинг
збут
просування
товарна політика
цінова політика
construction company
marketing
sales
promotion
product policy
price poiicy
Issue Date: 2015
Publisher: ІФНТУНГ
Citation: Земляков, І. С. Особливості використання маркетингу на ринку нерухомості Івано-Франківської області / І. С. Земляков // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2015. - № 1. - С. 133-137.
Abstract: У статті досліджено стан ринку нерухомості в Івано-Франківській області. Наведено основні напрямки маркетингової діяльності будівельних компаній на ринку первинної нерухомості. Виділено перспективи маркетингової діяльності будівельних підприємств.
This article exolores the state of the real estate market in Ivano-Frankivsk région. The basic directions of marketing of construction companies in the primary real estate market. Highlight prospects of marketing activitv.
URI: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/575
Appears in Collections:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2015 - № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5105p.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record   Google Scholar


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.