Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/575
Назва: Особливості використання маркетингу на ринку нерухомості Івано-Франківської області
Автори: Земляков, І. С.
Ключові слова: будівельна компанія
маркетинг
збут
просування
товарна політика
цінова політика
construction company
marketing
sales
promotion
product policy
price poiicy
Дата публікації: 2015
Видавництво: ІФНТУНГ
Бібліографічний опис: Земляков, І. С. Особливості використання маркетингу на ринку нерухомості Івано-Франківської області / І. С. Земляков // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2015. - № 1. - С. 133-137.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено стан ринку нерухомості в Івано-Франківській області. Наведено основні напрямки маркетингової діяльності будівельних компаній на ринку первинної нерухомості. Виділено перспективи маркетингової діяльності будівельних підприємств.
This article exolores the state of the real estate market in Ivano-Frankivsk région. The basic directions of marketing of construction companies in the primary real estate market. Highlight prospects of marketing activitv.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.nung.edu.ua/handle/123456789/575
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості - 2015 - № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5105p.pdf1.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.